A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Fizikai valójában, pályán is megfigyelhettük a legújabb F1-es Aston Martin részleteit: a hátsó felfüggesztésnél kiszúrható legfontosabb különbség azonban nem saját fejlesztés.
Aston Martin AMR24-esének bemutatása során látható jelentős változás a Mercedes által biztosított hátsó felfüggesztés, amely a nyomórúd elv alapján működik, ami aerodinamikailag előnyösebb megoldást jelent. A hátsó felfüggesztés geometriájában is újítás tapasztalható, amely az autó hátuljának leülését gátolja. Ezen kívül az Aston Martin AMR24-esen más területeken is változtatásokat eszközöltek az előző év modelljéhez képest, de az általános filozófiát és az evolúció elvét követi. A cél az egyenesben nyújtott teljesítmény javítása, és a légbeömlők is szűkebbek lettek az általános trendnek megfelelően.